Na Pesuna.rs posvećeni smo zadovoljstvu naših kupaca i težimo da svaki proizvod ispunjava vaša očekivanja. Ukoliko ipak niste zadovoljni kupovinom ili imate problem sa proizvodom, nudimo mogućnost reklamacije prema zakonskim propisima i našoj politici.

1. Pravo na reklamaciju

Kupci imaju pravo na reklamaciju proizvoda u slučaju:

  • Fizičkog oštećenja koje je nastalo pre isporuke
  • Nedostataka u funkcionalnosti ili fabričkih grešaka
  • Neslaganja sa opisom proizvoda na sajtu

2. Kako pokrenuti reklamaciju?

Da biste pokrenuli postupak reklamacije, molimo vas da nas kontaktirate putem:

U prijavi reklamacije navedite:

  • Ime i prezime
  • Broj porudžbine
  • Detaljan opis reklamacije
  • Fotografije proizvoda koje jasno prikazuju nedostatak (ukoliko je moguće)

3. Proces rešavanja reklamacije

Nakon prijema vaše reklamacije:

  • Naš tim će obraditi vašu prijavu i izvršiti procenu u roku od 8 radnih dana
  • Kontaktiraćemo vas sa informacijama o daljim koracima (npr. zamena, popravka ili povraćaj novca)
  • U slučaju zamene ili popravke, troškove dostave snosi Pesuna.rs

4. Povraćaj novca

Ako je reklamacija opravdana i proizvod nije moguće zameniti ili popraviti, izvršićemo povraćaj novca na vaš račun u roku od 14 dana od momenta odobrenja reklamacije.

5. Odustanak od kupovine

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kupci imaju pravo da bez navođenja razloga odustanu od kupovine u roku od 14 dana od prijema proizvoda. Troškove vraćanja proizvoda u ovom slučaju snosi kupac. Proizvod mora biti vraćen u originalnom pakovanju, nekorišćen i neoštećen.

6. Kontakt za dodatne informacije

Za sve dodatne informacije i podršku vezano za reklamacije, slobodno nas kontaktirajte putem:

Pesuna.rs tim je tu da vam pomogne da brzo i efikasno rešite svaki problem, kako biste nastavili da uživate u kupovini sa nama.